A VIEW OF THE WORLD THROUGH MY CAMERA LENS

Tu !

“În noaptea de poveste mă învăluie dorinţa de viaţă şi de dans. Mă pierd în claritatea unui program stabilit aşa în detaliu încât nu mai am ce să adaug. Şi totuşi deseori vreau să depăşesc obişnuinţa de a face aceleaşi lucruri seara de seara. Şi pentru asta nu eşti TU. În urmă te văd zâmbind cu noimă, aruncându-mi ocheade spre a şti ceea ce cunoşteam noi doi înainte de a ne vedea propriu-zis. Eşti TU, fiinta pe care mintea o creiona timid într-o închipuire melancolică..O idee uitată într-un colţ de gânduri, pierduta totodată prin graba zilelor de azi. Dar TU eşti altceva, ca şi cum mi s-ar fi spus că am libertatea de a face ce poftesc fără să analizez prea mult…Aşa te văd, ca pe o visare în realitate, o contopire de poveşti pierdute în adolescenţă cu traficul aglomerat de la ora 8 dimineaţa…
Este nebunesc să intru în detaliile închipuirii mele, dar dorinţa de a te atinge ajunge la cote înalte şi totodată albul care îţi învăluie zâmbetul, pe care cred că doar eu ţi l-aş putea ghici, mă ajută să înţeleg de ce eşti TU în tot şi toate.
Mă ajuţi să înţeleg că adevărata fericire o pot găsi în mine şi în noi…în secundele de aşteptare sau în graba de a discuta cu tine orice, oricum şi mai ales liber, fără să cred că există o limită.
Deseori convenim cu noi înşine să ne analizăm şi să ne întrebăm orice. Dar TU nu m-ai ajutat ,decât prea rar ,să pot răspunde la întrebarea “DE CE TU?!” Pentru că am realizat că asta înseamnă, defapt, iubirea… să nu ştiu de ce ….” – (by Mite)

DSC04343

Leave a Reply

