A VIEW OF THE WORLD THROUGH MY CAMERA LENS

Zidul !

Ce înseamnă pentru noi o reuşită? Să reuşeşti probabil pentru mulţi este echivalent cu a avea succes, a ajunge acolo unde ne-am propus..şi tot aşa..Dar oare după, cum ne simţim? Cum este după ce excaladăm zidul care ni se pare uriaş şi greu de atins, de a fi urcat?!
Minunat! Şi după ore bune de împlinire personală sau în echipă o luăm de la capăt şi normal, uităm de succesul anterior, uităm de greutatea cu care am lovit pentru a sparge zidul din spate…Mulţi considerăm asta supravieţuire, dar oare nu ar trebui să înţelegem că provocarea adevărată a fiecăruia dintre noi nu o constituie zidul în sine ci lupta pentru a-l urca sau mai uşor, a-l sparge?!
Mă uit în urmă şi observ că de fiecare dată când am reuşit să depăşesc zidul uşor nu am simţit cu aceeaşi intensitate plăcerea faptului că am obţinut ce mi-am propus ca atunci când mi-am aruncat ciocanul asupra zidului cu mult mai multe lovituri.
Întotdeauna este vorba despre un zid, fie că se află în faţa noastră sau în subconştient, el acţionează şi deseori te împiedică fie să poţi merge mai departe fie să respiri aer liber. De aceea este necesar să parcurgem mai multe etape până la momentul cheie când îl depăşim, pentru a trece cu adevărat pragul dincolo de zid.

DSC03634

Leave a Reply

