A VIEW OF THE WORLD THROUGH MY CAMERA LENS

Păşind în Visare !

DSC04032

DSC04001O rază de speranţă îmi alină neliniştea şi pot astfel să parcurg mult mai uşor drumul spre lumea de dincolo de ceea ce mi se întâmplă zi de zi…este tărâmul unde sufletul te-nalţă şi visurile adolescentine se îmbină armonios cu freamătul maturităţii realiste. Este tărâmul unde năzuinţele necugetate şi nemăsurate vreodată dau conturul frumuseţii destinului la care aspir. M-ai întrebat ce îmi doresc mai departe de azi…si astfel realizez că este poate cea mai grea întrebare căci e vorba despre mine şi…cam atât. Dar ce îmi doresc nu e doar despre mine, tot ce îmi doresc depinde de ceea ce mă înconjoară. Şi deodată secvenţe dintr-o viaţă paralelă mi se înfăţişează …şi astfel rulează filmul editat în visul meu şi văd cum tu mă înconjori de zîmbet pe un munte, văd chipuri luminoase în jurul meu, văd o casă cu geamuri mari şi multă lumină, simt aromă de cafea cu lapte însoţite de un ziar aruncat pe masa micului dejun…simt multă forfotă şi plăcere de muncă dar şi o lene parcă ticluită. Şi simt că totul este simplu şi frumos pentru că este raza mea de speranţă.
Mai departe…va fi minunea unei noi zile…

DSC04086

Leave a Reply

