A VIEW OF THE WORLD THROUGH MY CAMERA LENS

Clipe din Viata !

DSC08950

“Ne pierdem în amănuntul dimineții, în căldura amiezii și mai ales în pașii grăbiți spre casă, spre ceea ce suntem obișnuiți zi de zi să facem.
Oare vreodată ai avut curajul să te oprești și să realizezi că defapt, în viață, te grăbești? E vorba de o grabă parcă impusă, undeva notat și apoi remunerat. Altfel nu îmi pot imagina de ce, dimineața, mă grăbesc să nu mă împiedic de scările tarziului și uit să observ că miroase a salcâm. Uit că e ziua de naștere a celei mai importante persoane din viața mea, și asta pentru că e o nouă zi de rutină obositoare.
Este o grabă impusă de artificialul și “normalul” societății și culturii . Dar păcat că ajungem să ne însuşim această grabă și în lumea noastră interioară, contopim visarea cu ora, cu timpul, uităm că răbdarea este un principal atuu al succesului și vrem TOTUL acum, imposibilul nimic să ne aparțină într-o secundă.
Cred cu tărie că această grabă își pune amprenta și asupra sufletului nostru… Și de aici nu e decât un pas către dezamăgire, pentru că nu realizăm că liniștea și visarea se contopesc cu adevărat spre împlinire. Și nu întâmplător am câștigat mult mai mult când nu m-am grăbit și nu am reușit când graba s-a impus!” – (by Mite)
DSC09499

Leave a Reply

