A VIEW OF THE WORLD THROUGH MY CAMERA LENS

Marturisire !!!

DSC04208

Viata nu a fost neaparat darnica cu mine. Si probabil nici nu va fi. Insa am invatat sa merg inainte cu entuziasm si fara prejudecati. Am ajuns sa nu mai judec oamenii prin prisma impulsurilor si fiorilor dati de moment si sa umblu pe drumurile cunoasterii de sine ca sa-i pot ierta pentru greselile pe care eventual tot le mai fac si ei. Daca mi-am acordat mie inca o sansa luptand cu otravuri care imi picurau in vene si impotriva tuturor asteptarilor (mai putin ale mele) i-am dovedit infernului ca nu cedez in fata greselilor naturii sau evolutiei, atunci de ce nu le-as oferi si lor acea sansa? Oricine face greseli, dar o greseala nu ne defineste. Caci in fond nu ne putem defini prin acea greseala. Noi nu suntem noi decat in relatie cu universul, cu mediul ce ne inconjoara. Asta ne defineste pe noi ca si noi: fiecare experienta traita, fiecare rasarit sau apus de soare care ne incanta privirea, fiecare fata pe care o privim, fiecare om care ne atinge si pe care noi il atingem. Daca un element sau mai multe din mediul nostru , din experientele noastre trecute si prezente ,a fost sau este gresit si ne-a dus spre greseala comisa si facem un efort sa il identificam si sa il schimbam catre bine, de ce sa nu mai primim o sansa? Chiar daca asta implica riscuri. Nu se merita? In fond daca le mai acordam o sansa, ne acordam noua o sansa, caci ei contribuie la a ne defini. Eu zic ca se merita. (acum nu trebuie sa fim prosti si sa ne lasam calcati in picioare…bunul simt si echilibrul sunt necesare).

DSC04545

Asa imi spune inima si ma chinui sa o ascult. Multa vreme nu am ascultat-o. Am crezut ca le stiu pe toate si nu trebuie sa mai ascult si de inima asta care si asa nu mai poate, avand si ea de a face cu cateva rani ce au lasat cicatrici adanci. Insa am simtit ca aceste rani au facut-o sa bata mai puternic si am realizat ca de fapt ea stie mai bine. (Vedeti voi, cunostintele pe care le culegem in fiecare secunda ajuta la cultivarea instinctului, intuitiei, inimii. Noi de ele trebuie sa ascultam. Ati auzit cu totii de “intuitia feminina” sau de acei oameni de succes despre care se spune ca “isi asculta instinctul”). Oricum , acele rani au facut inima sa bata cu mai multa pasiune si inversunare si s-a dovedit ca oricate as crede ca mintea mea stie…nu stie nimic. Si de fiecare data cand nu mi-am ascultat cu adevarat instinctul, si am lasa mintea sa se interpuna intre fiinta mea si cee ceea ce vrea ea instinctual, am avut de suferit. Si pina la urma trebuie sa las si inima asta sa o mai ia razna sa simt si eu ca traiesc. Si daca va fi iar ranita, acum stiu ca va deveni si mai puternica si va bate cu inca si mai multa pasiune, aruncandu-se in urmatorul abis al dorintelor si amorului in cautarea fericirii.

DSC01899

Nu pot lasa frica asta ascunsa in subconstientul meu sa imi opreasca inima. Ar fi o lasitate chinuitoare si singuratica, oricat m-as amagi eu ca nu este. Caci toti acei ce ne-am lasat inimile sa zburde catre amorul nebun stim cat de divin este. Nu las inima sa umble buimaca in confuzia fricii instalate in minte din cauza unui minut de ratacire si deziluzie si nu refuz sa mai dau o sansa inimii sa bata cum numai ea stie si sa imi inunde trupul cu elixirul placerilor sublime si infinite.

(the images don’t match the text very well…hope you enjoy them )

6 responses

  1. You go, Sorin! 😉 Fotografiile sunt minunate!

    May 1, 2013 at 11:21

  2. profund…bravo!

    May 1, 2013 at 10:30

  3. Jamie's Esthetics

    hopefully the translation was fairly accurate… very lovely.

    May 1, 2013 at 02:29

Leave a Reply

